Filmmiddag

#_LOCATIONMAP

Datum/Tijd
Date(s) - 05/11/2014

Deze middag wordt Sister act 2 getoond.
De zaal is open vanaf 14.30 uur en de film zal om 14.00 uur van start gaan.

De entree bedraagt € 3,- en u krijgt hierbij een kop koffie en iets lekkers aangeboden.
U kunt zich aanmelden tot en met 4 november op ons kantoor.

Sister act 2Whoopi Goldberg, de Academy Award winnende actrice, keert terug als de vurige cabaretzangeres Deloris Van Cartier in dit dolkomische vervolg op de uiterst succesvolle film, Sister Act. Dit keer hebben de zingende nonnen van St. Catherine’s hun handen vol aan het runnen van een stadsschool vol lawaaierige tieners. Hun gebeden worden beantwoord wanneer Deloris ermee akkoord gaat de school te infiltreren als de nieuwe muziekdocent. Ook ditmaal weet Zuster Mary Clarence aan dogma te ontwijken en de godsdienst in de war te brengen. Zij probeert haar ‘klas uit de hel’ te bekeren tot een hemels klinkend hip-hop gospelkoor.