23 februari 2016 Presentatie van “Uw Wijkbus”

“Uw Wijkbus” officieel van start.

De presentatie van Uw Wijkbus (uitzending van L1

> Afgelopen dinsdag is onder grote belangstelling van zo’n 100 genodigden en toekomstige gebruikers “Uw Wijkbus” in Tegelen, Belfeld, Op de Hei en Steyl officieel van start gegaan.

> Na een welkomstwoord door de voorzitter Ruud Plum van Stichting Uw Wijkbus, Herman van de Eertwegh als bewoner- ondersteuner gemeente Venlo en Wouter Frenken, coördinator van de Huizen van de Wijk, konden Vera Kamphorst en Anneke van Meurs van het Nationaal Ouderenfonds de bus officieel onthullen.
Pastoor Dautzenberg nam daarna de inzegening van de bus voor zijn rekening.

> Onder het genot van een kop koffie, de zang van een smartlappenkoor en een stukje Limburgse vlaai werd er door de genodigden en bewoners nagepraat in ontmoetingscentrum de Glazenap over de totstandkoming van dit burgerinitiatief en konden zij de bus bewonderen.

> Dinsdagavond kon er voor het eerst telefonisch een rit aangevraagd worden en enkele inwoners maakten daarvan direct gebruik.

> Wilt u ook gebruik maken van “Uw Wijkbus” neem dan minimaal een dag van tevoren, telefonisch contact op met nummer 06 15 24 62 17, van maandag t/m vrijdag tussen 18.00 – 20.00 uur Geef uw naam, adres en telefoonnummer door, hoe laat u thuis opgehaald wilt worden, waar u naar toe gaat en hoe laat u weer naar huis gebracht wilt worden De ritvergoeding bedraagt € 1.50 per keer enkele reis.

> U kunt bij de chauffeur, bij Bruna in Tegelen of de Hamar in Belfeld een 10 rittenkaart kopen voor de prijs van € 13,50 per kaart.

> Wilt u deelnemen aan uitstapjes, ook dan kunt u bellen met
telefoonnummer 06 15 24 62 17 van maandag t/m vrijdag, tussen 18.00 – 20.00 uur.

> Voor meer informatie kunt u ook terecht op onze website:
www.uwwijkbus.nl of u stuurt een mailtje naar: info@uwwijkbus.nl